Startsidan  ·   Instagram  ·   Bloglovin  ·   Tumblr

i love strawberries.

Skrivet:    ·  Min vardag


hejhej, 
vi är hemma hos jennifer nu,
vi har inte tagit dagens outfit på länge jag vet inte varför men det blir bara så.
 
jennifer skriver för cassie gick hem.

idag var det avslutning på spankan, då slog vi sönder (eller ingen ville i min grupp, så jag gjorde det själv) piñatan. det va stenhård och det tog 10 minuter för mig att få sönder den. och när vi fick upp den så hade mitt godis ramlat ut ur påsen.. så jag hade papper i min godispåse. sen hade vi bild i 2 timmar. men det är ju roligare än att sitta på andra lektioner. vi satt vid datan och jobbade i photoshop. och våran lärare är helskum... sen efter det hade vi gympa, men inga tjejer kom typ. inte ens moa, moa & jessica. vet inte vart dom tog vägen.. nu ska jag på gympa, så bajbaj !



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cassandra Gigel, 19, Stockholm.

Här i bloggen får ni läsa om mitt liv!

CASSANDRA