Startsidan  ·   Instagram  ·   Bloglovin  ·   Tumblr

nya saker :)

Skrivet:    ·  Min vardag
hejhej,



nu har jag, mamma och linnea kommit hem från fyra timmars shooping :)
vi var i kista i typ tre timmar sen så åkte vi till stinsen lite snabbt ;)
jag köpte ganska mycket,
och ikväll så sk a kanske linnea och resten komma hit så ska vi kolla på en film :)


alla mina påsar, det som finns i är ...


från New Yorker - 99 :-



från New Yorker - 99 :-


från  New Yorker - 139 :-


från monki - 100 :-


från Friis & Company - 649 :-

här är mina mya naglar som jag & moa gjorde i natt, eller dom här är gjorde jag själv och hon gjorde ett par egna ^^




dom är rosa :)


♡Anonym♡
Skrivet: 2012-03-13,  kl. 17:34:12

hej jag e lika lat som du




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cassandra Gigel, 19, Stockholm.

Här i bloggen får ni läsa om mitt liv!

CASSANDRA