Startsidan  ·   Instagram  ·   Bloglovin  ·   Tumblr

converse

Skrivet:    ·  Min vardag
hejhej,

vi gick hem till anna och bakade chocolate chip cookies som vi ska ha till imorgon när vi ska plugga till SO prov, spanska och engelska :)
jag beställde ju convers för mer än en & en halv månad sen och sen beställde vi nya för dom andra var slut men bara i en annan färg och nu idag när mamma hämtade dom så hade det kommit in ett paket från ellos.se som ingen hade hämtat ut men när mamma skulle få dom så hade någon flyttat på dom så hon i kassan hittade dom inte men dom skulle tydligen kanske ringa ikväll så jag kanske får dom och jag måste ju skicka tillbaka ett par så jag vet inte vilka jag kommer ta "/

men här är dom jag fått nu som jag inte skulle ha först ;)

 







ska göra lite matte läxa kanske ? "/




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cassandra Gigel, 19, Stockholm.

Här i bloggen får ni läsa om mitt liv!

CASSANDRA