Startsidan  ·   Instagram  ·   Bloglovin  ·   Tumblr

fick med mig lite hem..

Skrivet:    ·  Min vardag
hej!

hemma från stan och morfar,
det var en special visning på toy story plus att det var 3D :D
och så fick man lite saker bland annat varmoboy (med maraboue) chailatte och alla kaffe som finns typ, och oreo & maraboue!! :)

ja jag vet att jag inte uppdaterat så bra nu sista veckan men jag har haft prov, glosförhör och läxor och annat!
jag uppdaterar fortfarande bättre än vissa andra (inte kända) bloggare!
försöker att uppdatera men jag vill inte skriva ett inlägg bara för att skriva, vem vill läsa ett inlägg där det står vad jag gör nu och inget mer?
ska bli bättre på att uppdatera nu försöker med 3 - 7 inlägg om dagen men ibland strular det tills sig...

såklart åt jag massa oreo's och maraboue, så det blev bara lite att ta med hem.












DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cassandra Gigel, 19, Stockholm.

Här i bloggen får ni läsa om mitt liv!

CASSANDRA