Startsidan  ·   Instagram  ·   Bloglovin  ·   Tumblr

Schaeffler

Skrivet:    ·  Min vardag
Det är ju fantastiskt att det finns så pass många företag som inte bara är stora utan också familjeägda, jag skulle lätt vilja bli "infödd" i en sån familj, så vet man vad man kan hålla på med i framtiden haha, har praktik platsen i nian kirrad också eller varför inte jobba upp sig och få äga hela alltet haha det vore ju en dröm faktiskt ;) Jag älsakr att sikta högt, så jag skulle inte banga på att bli the big boss över något företag eller dylikt, så coolt ju! men hur går det till egentligen, att de bli så stora? Visste ni att scheaffler företaget har ungefär 84 000 medarbetare, det är helt sjukt många ju! Och dom är utspridda lite här och där i hela världen i olika kontinenter. Då jäklar har man ju lyckats när man har lyckats att sprida sig så. 
 
Har jag några läsare som kanske är en del av ett familjeföretag? Hur är det isåfall? :) Jag får väl helt enkelt komma på en briljant ide som säljer bra så jag kan få som jag vill och öpnna ett stort företag med många anställda eller nått haha.
Hoppas ni får en bra kväll kära läsare!
♡Tezzo♡
Skrivet: 2015-12-18,  kl. 12:20:09 Blogg:  http://tezzo.devote.se/blogs/30276364/giveaway-to-die-for.htm

Yup, vi har det. Det är tufft ibland när vi alla vill så mycket. Haha, kan ibland bli frustrerande när alla jobbar tillsammans men det bästa är att vi delar upp arbetsuppgifterna. :) Ja, du får hitta på något. Alla börjat vi med något smått. :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cassandra Gigel, 19, Stockholm.

Här i bloggen får ni läsa om mitt liv!

CASSANDRA