Startsidan  ·   Instagram  ·   Bloglovin  ·   Tumblr

Lotto.

Skrivet:    ·  Min vardag

Men god dagens mina kära läsare, hur mår ni idag? Jag mår alldeles utmärkt. Idag blir det en vanlig jobbdag som vanligt också. :) Något som jag faktiskt tänkt på och även min lilla älskling Martin är att spela. Min padre är ganska duktig på att spela lite då och då och kan ibland även vinna lite. Hur kul är inte det!? Vill ju också det. Och hela tiden så säger jag och Martin att vi vill vinna pengar, eller iallafall att det vore kul! Så varför spelar vi inte oftare!? Om vi inte satsar något så kan man ju inte ens vinna, så därför tänkte vi på om vi kanske ska börja spela lite. Lite hästar och sådant kanske? Dock så är jag inte alls duktig på sådant, vet att man kan lära sig osv. Eftersom Martin har en del vänner som är grymma på att spela och tar hem storvinster hela jäkla tiden.. Blir så avis, så vore det faktiskt roligt att lära sig hur man ska göra hihi. Här kan man kika lite på hur det går med resultat osv, Amerikanska powerball lottodragningar, så det tycker jag att ni ska göra! Hur brukar ni göra? Spelar ni ofta eller kanske inget alls? :)

Hoppas att ni alla får en fin dag! :)

 

 

♡N♡
Skrivet: 2015-10-20,  kl. 00:34:59 Blogg:  http://nouw.com/nathaliemaria

Skönt att du mår bra! :)

♡Cajsa Lindahl♡
Skrivet: 2015-10-20,  kl. 16:11:28 Blogg:  http://cjssong.blogg.se/

Tack detsamma sötnos! :D

♡Jolie♡
Skrivet: 2015-10-22,  kl. 09:35:53

Powerball, vilket kraftig namn :-)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cassandra Gigel, 19, Stockholm.

Här i bloggen får ni läsa om mitt liv!

CASSANDRA