Startsidan  ·   Instagram  ·   Bloglovin  ·   Tumblr

Något för alla

Skrivet:    ·  Min vardag
(null) 
Min senaste personliga present till far och son.
Inlägget är skrivet tillsammans med Alltryck.se

Vem gillar inte att få eller ge personlig presenter? Den bästa högtiden enligt mig är julen, och då är de inte för att jag vill ha paket. Utan för att jag älskar alla förberedelser innan jul, köpa julklappar, slå in dom och få se folk bli glada. Jag börjar alltid i god tid med att köpa, och nog 80% köper jag över internet. Så smidigt att sitta hemma och bara klicka hem det man vill ha. Något som alltid går hem tycker jag är tryck på tröjor, och att kunna familjematcha. Hur kul är inte det? :) Sen vi blev fler i familjen har jag köpt matchande tröjor till Collin och Martin faktiskt. Alltryck har så mycket fina produkter som du kan göra personliga, allt från kläder till köksprodukter och choklad. Gillar ni att få personliga presenter?

Det finns även profilkläder för företag. Vilket jag tycker alla företag ska ha som är seriösa. Ser så snyggt ut när alla medarbetare matchar varandra. Och bättre blir de om loggan är snygg, Martins jobbkläder kan han ibland ha privat då tjocktröjorna är så snygga.

Ha en fin dag!








DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cassandra Gigel, 19, Stockholm.

Här i bloggen får ni läsa om mitt liv!

CASSANDRA