Startsidan  ·   Instagram  ·   Bloglovin  ·   Tumblr

Lillebror

Skrivet:    ·  Min vardag
(null)

(null)

(null)
Nu är lillebror här! 1 vecka innan bf kom han, 20 januari. Och Collin kan inte vara stoltare. Jag trodde han inte skulle vilja hålla, gosa osv då han inte träffat många bebisar. Men han vill hålla hela tiden, klappar och pussar, mitt hjärta smälter när jag ser dom. 
Just nu händer det väldigt mycket i vårat liv, på 2 dagar blev vi nyblivna föräldrar och husköpare. Ska berätta mer senare.

Ha en fin dag!
♡Alice♡
Skrivet: 2021-01-27,  kl. 09:54:36 Blogg:  http://nouw.com/aliceemericsson

Åh, stor grattis till det nya tillskottet! Så underbart söt andra bild på de två! <3 Kram!

♡Ullie♡
Skrivet: 2021-01-27,  kl. 13:10:14

Stort grattis till de fina barnen o fin bebis så fin

Barnet man hade innan blir så "stor"på en gång 🤔🤣🤣

♡Jasmine♡
Skrivet: 2021-01-31,  kl. 22:05:05 Blogg:  http://rosanatt.blogg.se

Vad roligt för er! Gratulerar! En så fin liten kille - med massa hår på huvudet. Och stolta storebror, också han fin. Skönt att det finns stolthet och inte avund gentemot den minsta i er familj. :)

Svar: Tack för din kommentar.

Varm kram




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cassandra Gigel, 19, Stockholm.

Här i bloggen får ni läsa om mitt liv!

CASSANDRA